Jag är den som är den.

Jag har jobbat klart nu, och känner mig jävligt sunkig och ful.
Skönt att jobba dagar som dessa när det är 70 grader ute.
Då svettas man som en polsk hora under högsäsong.
MEEEEEEEN, nu är jag ledig i en dag.
Mamma kom precis med en kall öl, och det ägde.
Hon ska laga god mat, det är något som uppskattas av mig.

Annars så är det inte mycket att prata om, som vanligt.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag lever ett tråkigt liv och har för det mesta asbolut inget att prata om. Så varför ska det vara annorlunda idag för?
Ne, tänkte väl det.

Pratade med Annsingen igår, och det var oerhört trevligt.
Vi pratade om saker som vi ska göra när hon kommer hem.
Känner nu att jag längtar som fan tills dess, och att hela mitt liv kommer äga som fan då!

Sedan så kollade jag in mitt volontärstrunt som jag ska göra.
kom fram till priset, och då sög det till i hjärtat. 10900kr för resan, plus flyget dit på 14000kr, och det var det billigaste. SAFTIGT, VA?! Dvs att jag ska börja spara igår för att komma iväg snart. Får lite panik över att dom inte har nå resor tills nästa år, och om så är fallet så ska jag ta död på mig. Så nu vet ni det. Jag och schimpanserna, 4-ever. Fnizzzzzzzzz.

Håkan sa något om Paris och hyra stuga.
Det lät spännande, men jag är ju en sådan som helst inte vill jobba ihop pengarna utan bara hitta flera jävla tusen på marken, så hoppas att det blir så ist. Ligga och lata sig i Frankrike, det låter inte fel, va?


Guuuuuuud, vilka planer jag har.
Kommer sluta med att jag blir på smällen och bosätter mig i Edsbyn och dör där.
Nelå. Skoja bara.
Det kommer inte hända.

Jag vill börja plugga.

På tal om mig själv, så är jag veckans assistent.
Är det häftigt?
Vad får man för det? Får man en egen plats på tuben där det står "Johanna L. Veckans Ass. VH"?
Det vore bra.
Kan nöja mig med äran också.

Dags för ny tattuering är det.
Känner hur det pirrar i hela kroppen.
Typ som att vara kär.

MEN, så mycket skit det blev idag.
Nu får det fan vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0