Lite kärlek till folket.

Jag skriver lite snabbt nu.
Inte mycket har hänt sedan jag skrev sist.
Jag, Carro och Håkan var ut och drack öl i fredags, det var trevligt. Så det, så.
Sedan på lördag var det mysdag med Håkan.
Vi bakade lite. Sedan gick vi på en grekisk grill och käkade, åkte in till stan, köpte en iced cappuchino och gick och satt oss i Kungsan och myste i solen med alla andra stockholmare.
Denna dag har jag jobbat som fan, och tråkigt var det.
Hade hellre suttit hemma i soffan hela dagen.

Och så kom Mysan hit! :)
Så nu har vi det mysigt hemma, tittar på tv och pratar om värdsliga saker.
Som alltid.

Nu får det vara nog för stunden.


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0