Obetydligt

Anna, kul att du fick insperation, träna åt mig också eftersom jag inte kan det.

Idag är det måndag, och som alltid på måndagar har jag en jävligt slapp dag. Vaknade 10.30 och ligger fortfarande i sängen. Vill helst inte kliva upp, men jag antar att jag måste äta lite och åka till jobbet. Det är jobbet som förstör dagar som dessa. Och det är fan inte kul att jobba på måndagar heller, tråkigt är vad det är.

Men ikväll kommer Babbo! Enbart för att han är den bästa pappan i hela världen ska han följa med mig när jag ska till doktorn, det tycker jag är ohyggligt snällt och omtänksamt av honom.
Får se vad jag ska göra på dagen imorgon, för måste röra på mig och hålla i gång, så att säga, men jag kan inte gymma eftersom man inte får duscha när man har dom där grejerna på sig. Och vill helst inte vara med Håkan, för Martin bor hos honom nu. Är det någon mer än jag som ser det pinsamma i det? Håkan gör tydligen inte det, och jag hoppas innerligt att han inte vet något. Det vore skönt. Får se vad jag hittar på. Kanske ska fönstershoppa? Fast det blir man ju bara deprimerad av. Uuuuuuh, vilket dilemma.

Igår när Carro och jag var ute på promenad blev hon akut sjuk, ska inte gå in på detaljer med det var onekligen obehagligt och synd om henne.

Anyway, nu ska jag fortsätta att ligga kvar här och inte göra något.

Kommentarer
Postat av: Rille

Nu är det något jag missat känner jag..

2009-05-04 @ 23:19:46
Postat av: Rille

Nu har jag missat något känner jag..

2009-05-04 @ 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0