Sluta messa och hjälp mä!

Nu har jag bokat resa till mig och Majsan, vi drar till Sunny beach nästa tisdag.
Det känns förjävla nice ;).
Det kommer verkligen äga så inåt helvete att åka utomlands nu, känner jag.
Extra stort plus att det är med MysMalin. YEY!

Är precis hemkommen från jobbet nu, det gick hemskt bra, var nästan inge drygt alls att jobba.
Blev lite krångel på slutet, men myyyyyyyyyysigt ändå.
Jag gillar mitt jobb.

Nu sitter jag och pratar med Annsingen, och det är jävligt krångligt att försöka berätta för henne saker som händer här. Vilket ni säkerligen har märkt så utrycker jag mig inte så himla bra i ord.
Men, men.  Vi förstår varandra, och det är det som är huvudsaken.

Håkan säger att han saknar mig.
Hur gulligt är inte det, då?
Det är sånt som man blir kär i.

Nu, så, får det vara nog.
Pappa: Du måste blogga mer!

Kommentarer
Postat av: Carro

SLUTA GLÅMA PÅ MÄ, MÄ DOM DÄR ÄCKLIGA ÖGONE!!!

2009-05-11 @ 22:17:42
URL: http://carolinali.blogg.se/
Postat av: Anna

Guuuuuuuuuuuuud vad kul för er. Sunny Beach, bah :)



Och ja, vi behöver inte ens växla ord. Vi förstår varandra utmärkt ändå :D <3

2009-05-11 @ 22:46:55
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0