so much cooler with something in your mouth

Den låten är bra, tycker jag. Därför är den på repeat nu.

Gårdagen gick bra, den där jävla dosan var ivägen som fan, så jag stoppade den i bh:n för att det skulle gå lite bättre. Den var minst sagt otymplig. Det gick bra iaf.
Var lite krångligt när man skulle skeda i natt, men ingenting är omöjligt, som dom brukar säga.
Något som störde mig är att pulsen gick upp mot 150 några gånger, och då var jag inte och sprang ett maraton - jag tvättade händerna. Sånt som exaltrerar mig, antar jag. Jag gjorde några test med den igår, dels när jag kom till Håkan, då ökade pulsen från 72 till 110, så jag blev nog lite glad. Sen sa jag åt Håkan att pussa mig för att se, men det blev inget av det. Så nu vet ni det.

Hade ett intressant samtal med Malin igår, något som stör mig å det jävligaste.
Hon vet vad jag menar, och jag tror nog att vi har samma åsikter i det fallet.
Irriterande iaf.

Har läst en kolumn i metro några dagar nu, där dom intervjuar bloggare från metrosidan.
Och jag måste säga att jag har börjat fundera lite på det här med bloggande.
Jag orkar inte vara den där som inriktar mig på något och sedan skriver dedikerat åt just en sak.
Typ, djurhandeln skulle ju vara något för mig.
Men jag är barnslig och vill skriva om mitt tråkiga liv. Så blir det här till en dagbok då?
I guess so, och så får det vara.

Igår blev det över 3 timmars promenad, och imorse hoppade jag av tidigare på tuben och gick hem, det var väl duktigt?
Ska dra iväg mig till gymmet idag, men först måste jag sluta kallsvettas och koncentrera mig på att inte svimma.
Hoppas det går över snart.
Fast egentligen inte, för jag vill inte gymma.
Men jag måste.
Beach 09 är det ett JÄVLA tjat om nu, tycker jag.

Dricka thé och fortsätta sjunga i min ensamhet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0