Tomgång

Jag överlevde! Jag lever och jag är otroligt glad över det.
Ångest över flygresan men det gick ganska bra ändå, inga tårar iaf - även fast det var nära.
Jag känner mig lite konstig nu för jag lyssnade nyss på NRJ wake up call när jag var med, såndär härlig ångest när jag tänker på det. För alla er som vill gotta er så finns den på NRJ´s hemsida, Knappen och Hakim.
Så nu har jag sagt det.

Över till vår resa. Jag tänkte dra igenom lite snabbt om vad vi har gjort.
Vi har pimplat sjukt mycket öl, en halvliter för 15 kr, behöver jag säga mer?
Haft världens dans-moment, om några människor någonsin dansat bättre än vad jag och Malin gjorde på onsdagkväll, så vill jag träffa dom personligen och ha en battle. För det var MAGISKT!
Träffat assköna engelskmän. Är det en skräll? Kan dom vara trevlig?
Malin sa att jag och hon var ett par och hon ville ligga med mig. Fast egentligen sa hon att vi var kompisar och hon skulle sova med mig. Missuppfattning som var otroligt rolig.
Träffade Paco. Underbar människa.
Fick erbjudan om X antal giftermål.
Blev jagad av en Zombie nerför en gata då vi sprang och skrek som de två små tjejer vi är.
Blev klämd på stjärten av en polisen, sprang ifrån ett annat gäng som ville tafsa. Äckliga, ÄCKLIGA karlar.
Sett 150 tyskar invadera en club på mindre än två minuter.
Fått soleksem.
osv. osv. osv.

Det var magiskt, hela resan var underbar och jag vill gärna göra det igen.
Majsan är min bäste respartner, EVER.
Tack till Emelie och Anders som kom till Arlanda igår.

KYSSEN till folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0