Finally!

Nu har jag slutat och är hemma. Har även varit in på H&M och köpt den där jävla klänningen som jag ville ha. Då slår det mig, vilken modell går man efter när man syr kläder? Hur ser det ultimata människan ut som ska ha kläderna? Jag påstår inte att jag har några jättebomber till tuttar, men jag kan tammefan inte ha klänningarna på H&M. Egentligen så skulle jag haft en i stl 36, men var tvungen att köpa en i stl 40 för att få plats med pattarna.

Det är nå sjukt irriterande och jag vill veta vilka människor som har så förbannat små tuttar att hela klänningen sitter perfekt. (förutom lilltutten Carro, ha ha ha)

 

Sånt stör jag mig på.


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha! Egentligen vill du ha min perfekta kropp, ERKÄNN! jävla hängtutte! ;) Älskar dig

2009-11-24 @ 18:22:11
URL: http://carolinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0