Härligt!

Kul att se att alla gamla ikoner är tillbaka, de som jag fumlade bort men som babbo fixade igen.
Tänk att jag aldrig kan göra något själv.
Eller, ja, det var ju en överdrift.
Aldrig något tekniskt, det står babbo för.

Nu är jag tillbaka till sthlm igen och allt är sig likt.
Blomman var vattnad, tvättiden är fixad, disken sen helgen står kvar, gamla använda kläder ligger framme.
Ja, ni vet hur det är.
Men, men, då har ju jag något att göra idag.
Påga på.

Annars är det inte mycket.
Är som otroligt irriterad på att man inte är en sån där "stor-bloggare" så jag kan få 149 000kr i månaden på att prata om hur det var att festa ännu än gång.
Icke, sa Nicke!

Nu ska jag ta och städa upp lite här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0