Inget viktigt för er, bara för mig.

Det här lägger jag upp för att jag inte ska glömma bort det själv.
Jag är lite av en glömsk människa.
Har nu fixat konvux iaf, Matte D blir det.

Din ansökan är nu registrerad.

Intagningen grundas på de uppgifter som lämnas i ansökan och i insända betygshandlingar. För att din ansökan ska behandlas måste vi ha betygskopior som styrker din utbildningsbakgrund.

Kontrollera vilka betygshandlingar vi tidigare fått genom att gå till Min sida/Dokument.
Saknas dina betyg där måste du komplettera med betygskopior (kopia av originalhandling) snarast (inom 1 vecka) genom att ladda upp dem på Min sida eller skicka till:

Vuxenutbildning Stockholm
Utbildningsförvaltningen
Box 22049
104 22 Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0