Kaffe.

Jaha, måndag igen, början på en ny vecka. Samma sak dag in och dag ut, det börjar bli jävligt tört och överspelat. Det bör hända nå nytt snart!
Ska snart åka iväg till jobbet, och måndagar är värst att jobba på. Trots att det är veckans kortaste dag så är den ändå förjävlig. Just nu skulle jag vilja ramla ner för trappan och bryta benet så jag slipper jobbet.
Förjävligt.

Annars så är det inte mycket att rapportera.
Käresta hade gjort tapas igår när jag kom hem. Han var grinig för att han inte blev mätt, men jag var nöjd. Och det är det som är huvudsaken, eller hur?


Nu ska jag se till att min skithund äter så hennes mage slutar kurra nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0