Nåååååå väl.

Jaa, kan väl börja med bion igår - den sög!
Den var så otroligt dåligt att det gjorde ont i hjärtat att se den.
Den var baserad på en bok, av någon karl, men komme rinte ihåg, iaf så kan jag tänka mig att boken är relativt bra, men när dom gör en film på 1,56 H varav 87min skulle kunnat blivit bortklippt så blir man inget annat än less.
Tur att det var gratis iaf!
Så, The box med Cameron Diaz rekomenderas inte till allmänheten.


Är det någon som hittat ett jobb åt mig, då?
Något litet?
Leta på isf.
Det ska jag göra nu.


Imorgon måste jag komma ihåg att försöka skicka iväg mitt betyg på något magiskt vis.
Då jag varken vet vart mitt betyg är eller hur jag ska få en kopa på det.
Kanske kan knäppa kort med mobilen och mms:a in det?
Förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0