Nu är jag hungrig.

Först och främst; Jag såg att en bloggare, på startsidan blogg.se, hade total dissat Snygg-Cimon, för hans insats i första avsnittet av PH, dvs strippa. HAAAAAAAAAAAAAAAHA. Det var det jag ville säga. Kanske inlägga också att jag tycker det är synd att han aldrig gör det på Telia. Ska lägga in ett förslag hos Netti.

 

Sedan vill jag påpeka hur sjukt drygt det är med småtjejer som sitter och tar upp all plats på tuben, i rusningstrafik och allt. Prata högst i hela världen, skrika och skratta om hur mycket man hatar ena sidan på sitt ansikte med älskar det andra, s.k. "fotosidan", när man knäpper alla dessa egobilder på sig själv, eller om hur man hade trekant i helgen med nån kille som, bevare mig väl, var tjock och nu när man ser honom i efterhand så spydde man lite.

Det är inte roligt för någon att lyssna på, så bevara det för er själva. Kan inte ens tänka mig att en kompis vill höra något sådant skitsnack.

 

Det finns mycket dumma människor här i huvudstaden. (och dom flesta bloggar)

Så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0