Måttligt intressant.

Det har blivit lite dåligt skrivet, men jag har inte lyckats förstå mig på hur fan man skriver blogg från mobilen. Så ett steg i taget och kanske även jag blir lite teknisk.
Förmodligen inte, men man kan ju hoppas.

Det var en bra helg hemma i Hälsingland.
Sov hemma hos babbo i fredags och hos kärestas familj i lördags.
Så jävla trevligt att åka hem sådär.
Tur att man har den bästaste babbon i hela världen.
Plus att käresta har en otroligt mysig familj.
Härligt!

Vi var ut på Tuppenz i lördags, det var väl okey?
Jag dricker inte så mycket längre, så jag har tendensen att bli kalasfull på lite alkohol.
Men sånt händer ju det också.

Nu ska jag ladda lite inför jobbet.
Känns som om jag skulle vilja vara ledig i 5-6 månader och inte gör något alls.
Men, ICKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0