Och så varde det ljus.

Vahettre, först och främst kan jag väl berätta att det inte blir någon operation på knänen, dom kunde göra det sa dom - men risken fanns att man inte kunde använda benen efter. Så det struntade jag i.
Samt så har jag en inflamation i händerna, i alla senor och leder, som gör förbannat ont.
Men, det blir visst så när man är gammal. Typ 89 år.

Är hemma hos mamma nu, har packat väskan inför helgen.
Åker ju hem till Bollnäs, vilket ska bli galet skönt.
Dock jävligt synd att Mysmalin är sjuk, det var inte alls nå roligt.
Får se om jag kan hänga som en svans på käresta när han ska på fest.
Hoppas på det, annars blir det trökigt.

Man möter så konstiga och roliga människor här i Sthlm.
Det är alltid någon stjärna varje dag.
Dagens härligaste människa var en liten gosse på tuben som hade finbyxor, med hängslen, gamla lackskor och en basker. Han såg otroligt härlig ut.

Nu ska jag ta och kila in på Telia en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0