Starsky.

Så där, ja. Äntligen ett riktigt inlägg. Jag förstår mig inte på det här med tekniken, så det får bli MMS i fortsättningen. Än så länge iaf. Säkert inte länge till.

Vi kan ju börja med i lördags, 17timmars är aldrig nå roligt, men det gick ganska bra ändå.
Åkte ut till Solberga efter det, hem till kärestas bror, drack lite öl och sånt.
Sedan åkte vi in till stan igen, slutade upp på nån dålig efterfest.
Kärestas bror sov hos oss, så det blev en trevlig familjefrukost igår.
Massa gott och massa trevligt.
Sånt gillar vi.

Idag ska jag jobba igen, dock bara 5 timmar, så det är lungt.
Men, still, det är tråkigt att jobba.

Just nu räknar jag ner till lön.
Har massa saker som jag vill göra.
Helst åka till IKEA och köpa tyg. Det är dags för att sy lite gardiner.

Nu får det vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0