Ångest på hög nivå.

Nu ska ni få höra, gott folk!
Igår fick jag ett sms av högsta chefen för det företag jag jobbar åt, hon undrade om jag ville äta lunch med henne på torsdag. Ska hon göra slut med mig? Har hon hört något jag gjort? Har jag ens gjort nå dumt med mitt jobb? Klagomål?
JAG VET INTE!!!! Jag blir helt galen på det här, världens jävla ångest har jag. Jag vet inte vad hon vill.
Jag sa iaf att jag så gärna ville komma till Älvsjö på torsdag och äta lite med henne.
Men jag måste säga, att det här är hemskt konstigt och jag kommer inte få en lugn stund innan torsdagen är över.
Hon var iofs hemskt gullig i sms, så vem vet vad tusan hon vill.
Ytterst jobbigt iaf.

Igår var det hemskt många som hade varit inne och tittat på min blogg, roligt.

Jag vill även ge en uppdatering om hur det går med att sluta snusa.
Iofs så beror det ju på vad man jämför med, men det suger!
Det är jävligt krångligt och jag har ett sug i hjärtat hela tiden.
Har inte köpt en dosa på hur länge som helst, dock så fick jag två snusar av Martin nu när han var här.
Annars så kommer det nog att gå ganska bra.
Hoppas jag.
Vore kung att bli tobaksfri. Riktigt kung.

Nu ska jag lägga mig här och halvdö innan jag åker till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0