Återanvänd.

Sååå. Nu är jag hemma efter en dag med mormor.
Det var trevligt, vi var runt och tittade i olika second hand-butiker.
Riktigt roligt att kolla in vad som finns. Emmaus hade sjukt fina grejer, skinnkjolar och fjällräven-jacka som jag ville ha. Däremot så har jag ju inga pengar, så kunde inte köpa något annat än en Jane Austen bok, men det är inte dåligt det heller.

När jag var ute med hunden i morse så såg jag den där tokjäntan som gick i konstfack, hon som fejka sinnessjukdom. Funderade på att knuffa av henne från hennes cykel och knäppa ett kort - för konstens skull. Men jag lät bli, det kändes inte rätt.
Knäppjävel.

Jag såg att min käre far hade lite snusbegär, ONICO, säger jag då.
Det fräter sönder läppen, men annars så är det bästa alternativet vid snussuuuuuuuuget.
Härligt.

Nu ska jag börja laga mat.
Hemmafrun Johanna, at your service.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0