Galen.

Nu har jag varit och försökt prata med dom på Volontärresor, och vid min Gud vilken puckad människa det var! Det känns som om inte den bästa idén att skicka ut en dam som inte kan någonting om vad företaget för när det är öppet hus. Hon var skitdryg och kunde inte alls något om resorna, sa att dit jag skulle inte fanns. Fick lov att ta upp informationsbladet och läsa högt för henne att det visst fanns en resa till Sydafrika.
Jävla idiot.

Sedan träffade jag två söta tjejer på stan som jobbade mot djurförsök, Djurrätts Alliansen eller vad dom kallade sig för. Trevligt och uppfriskande med sådanna tokstollar som gör uppror mot äckliga Solna institutet som har massa små apor i burar.
Man kanske ska bli en sån tokig människa.
Det skulle vara något alldeles speciellt, det.

Nu ska jag ta hand om min lilla vovve plus en sjukt stor pudel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0