Nåväl.

Jag skriver som Speedy Gonzalez nu, för batterit på datorn håller på att dö ut och jag orkar inte fippla fram med sladden. Jag har jobbat, tränat och fixat matsäck nu. Tört att jobba, jobbigt att träna och drygt med matsäck. Så är min inställning just nu!
Fyjävlafan till en sak på jobbet, det säger då jag, det.

Jag köpte Onico idag, ist för the real deal, tänkte jag.
Jag måste faktiskt medge att det funkar relativt bra, beroende på hur man ser det, då iofs.
Men man saknar ju att ha något att suga på under läppen, så nu är jag ganska glad igen.
HÄRLIGT!

Trökigt med en blogg utan bilder.
Ska leta reda på någon rolig gammal bild och slänga upp så länge.

PUSS o GOD NATT!


Den här bilden tog jag på Arlandas toalett.
Ser ni ångesten?
Hua, vad rädd jag var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0