Nu, du.

Jag skriver en gång till nu, så här tätt inpå, för att berätta om min dröm som jag hade i natt.
Iofs så tycker jag det är skitdrygt med folk som skriver om sina drömmar i bloggen, brukar aldrig läsa det själv, så jag skriver snabbt.
Jag drömde att jag var gravid med tvillingar! Detta var en sjukt verklig dröm. Så jag vaknade tidigt i morse och mådde otroligt dåligt och började planera över hur jag och min käresta skulle klara av ekonomin med två ungar på köpet. Lägenhet och sånt.
FYFAN, drömmen förstörde mig totalt.

Sånt hatar jag.

Sen så fick jag en jävla katalog för barnkläder på posten.
Irriterande.


Kommentarer
Postat av: krillan ;p

jag drömmde att jag var med trillingar en vecka senare var det kört .. Så passa dig ;)

2009-09-07 @ 14:47:11
Postat av: din älskling

Jag kan adoptera dina barn! haha, och sen vill jag inte förstöra för dig, men anledningen till att du hade så många läsare igår var för att jag var tvungen att klicka upp din sida hela tiden och då brukar det bli jävligt många sidvisningar! HOPPAS JAG FÖRSTÖÖÖÖRDE DIN DAAAAAAAG NUUUUUU!!!!!!!!!! en varm kyss på din kind från mig

2009-09-07 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0