FrEdAg!

Det har inte blivit mycket bloggade efter pappa-dagen, men det blev så jävla mycket då det jämnar ut sig.

Jag jobbar, och jag jobbar och jag jobbar.
Men imorgon är sista dagen innan ledighet!
Så då åker jag hem till Bollnäs och jobbar ist.
Denna gång för SUH, pappas älskade jobb.
Tänkte att jag skulle knyta lite nya kontakter, så jag kan åka och jobba i Afrika eller nå.
Allt annat än Sverige, känns det nu.
Kul med Bollnäs!

Annars?
Var ju hem till en arbetskompis igår.
Hur mysigt som helst, vi åt korv med bröd och drack öl.
Alldeles perfekt på en torsdag.
Sov dock över idag, jävligt pinsamt, men det var lurre ändå.
Bara för att min arbetskompiz är bäst.

Sen vet jag inte mycket mer, for now.
Vi får höras imorgon ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0