MMS?

Jag har ju sagt att bloggen inte redigt funkar som den ska, och då syftar jag ju givetvis på MMS-funktionen. Så jag tänkte slänga in de MMS som jag skulle skickat, men inte funkat.


Åkte ju till Arlanda efter en timmes sömn förra helgen. Bilen hade farthållare, och det tog jag tillvara på. Fyjävlafan, vad skönt det kan vara att köra bil.


Jag tillbringade två dagar med att göra lite över 500 akrediteringar till VM som var i helgen.
När jag satt och knåpade med de sista 60 såg jag att pappa hade stavat fel. Kan ni hitta det?
Vi skrattade i ren panik, men sket i att fixa problemet.


Min lunch förra veckan. Grejen med Gorbys och Mer var att jag skulle jobba tolv timmar, och då är det jävligt viktigt att äta energirik mat. Vad är då bättre än tillsatser och socker? Eller?


Jag skulle ju ha åkt till London i fredags, men det blev ju självklart inget.
Så här sitter jag på t-centralen och funderar om jag ska sätta mig och gråta eller supa ner mig rejält.
Det blev det senare alternativet.


Jag har tenta-inlämning på måndag. Men helt plötsligt, en måndagsnatt, blev det den viktigaste saken i världen att måla tånaglarna. Skit i tentan, jag har tånaglar att tänka på. Right?


Jag vill göra slut med Strindberg. Hör du det, Strindberg? Jag gör slut!
Jag orkar inte med dig längre, din jävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0