Sjukaste hitills.

Nu ska ni få höra hur Telia kan öppna dörrar för en.
En känd gitarrist/producent kom in till mig idag och ville ha en ny telefon, det slutade med att han erbjöd mig lite av en karriär inom musikbranschen. Wft, tänker ni nu? Jag med.
Han vela att jag skulle lära mig att spela el-gitarr till i Maj, så skulle jag få vara med i deras nya projekt. Nu drog han iväg för att spela in två låtar med Spice Girls.
Helt sjukt!
Bisarrt på alla plan.
Stört.
Jag tackade nej, men han skulle komma in och övertala mig.

Fortsättning på detta följer.
En rolig grej som hände i Farsta iaf.

Annars? Inte mycket.
Pluggar och jobbar. Jobbar mest. Elva dagar i sträck nu, känns jävligt tråkigt nu över påsk eftersom ingen är kvar i Sthlm då. Men, men, vad ska man göra.

Nu ska jag fortsätta dö framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0