Dagbok 20100825

Låt mig berätta om min dag!
Jag vaknar först av massa fniss och stoj, Carro och hennes kompisar har kommit hem från Magaluf. What´s up med brudar och dom jämt ska viska och fnissa?
Jag kliver upp och går ut med hunden, det regnar så både jag och lejonet blir blöta.
Jag sätter mig vid datorn och betalar räkningar och känner att jag förlorar 4 år av min livstid på det för det är så ohöggligt tråkigt och irriterande. Jag blir förbannad av att betala räkningar.
Jag sätter mig och skriver ett blogginlägg om hur mycket jag hatar att betala räkningar.
Vilken människa, va?
Vilken skapelse.
Gud är nog mest nöjd med mig.

Jag ska iväg och kika lite inne i Skärholmen idag.
Jag ska mest dit för att fylla kylskåpen innan alla mina små pengar är slut.

Sedan ska jag träffa min lilla mormor, vi ska kika runt i lite second hand-butiker och loppisar.
Sedan ska jag tvinga henne att hjälpa mig att sätta upp gardinstängerna och boka tvätttid, för vår tvättstuga är så jävla modern så jag fattar ingenting.

That´s it.
Sen får det fan vara nog.
Eller nej, jag ska ju träffa MP också.
Men SEN får det fan vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0