Nytt skit!

Mina damer och herrar!
I morgon åker jag till Italien, Milano närmare bestämt. Det kommer att bli ledgen...wait for it..DARY!
På fredag tar vi en liten dagstrip till Venedig. Är lite orolig över det pga att det kallas fär kärlekens stad, eller nå åt det hållet. Kanske fel ställe att vara på med ett ex. Men jag får låtsas att jag är där med en käresta.
Det blir bra.
Det kommer bli kul.
Skönt att inte jobba.
ÄG!

Nu till det väsentliga.
Ni vet hur det är och packa inför en resa, det tar tid och noggrann planering.
Vi ska bara ha handbagage, så ännu mer noggrannare planering krävs.
Fyra dagar, tre outfits, snus, kamera, bok, neccesär, hårprodukter etc. etc.
Och när man är i Milano måste man ju köpa skor. (Det sa farmor att jag var tvungen att göra, och vem är jag att neka farmor?)
Så, hur fan ska det gå?
En liten jävla väska, och allt mitt skit.
Det är dömt att misslyckats.
Får hoppas att Håkan inte har med sig något annat än kalsonger så jag får använda hans väska.

En annan väsentlig sak är ju min flygrädsla.
Det brukar jag tackla med lite öl innan, men flyget går 8.00 denna gång.
Är det för tidigt för att dricka öl alt. whisky?
Jag behöver lugna mina nerver, annars kommer jag att sitta och gråta hela vägen.

Ni ser, det är förjävla jobbigt att ut och resa.

En snygging i Paris.

Kommentarer
Postat av: 30 slak

Ha så skoj!

2010-08-07 @ 15:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0