Edsbyn!

Vilket pack.
Jag fick seriöst inte köpa snus på Ica även fast jag hade leg med mig!
Hon trodde inte att det var jag, även fast jag sade åt henne att det var tre år sedan, att jag var en tjockis och att jag var blond. Vafan?! Hon vägrade, så då började jag skratta åt henne, antar att det inte gick bättre för det.
Så då fick jag åka till Preem ist.

Så, ikväll blir det mys med Mysan och Elinsson.
Jag ska försöka få pappa att fixa bilen innan jag drar ikväll. Dvs byta batteri.
Sedan ska han få raka håret på mig också.
Se till så han gör så mycket som möjligt, som om han inte har tillräckligt att göra.
Men så är det att ha barn! Man får skylla sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0