Höhöhö.

Nu har jag köpt en liten datormus till min fina dator, som pappa lagat, så jag kan använda den!
Så jäkla lämpligt att den andra datorn är trasig nu (läs virus).

Idag har det varit en ångestladdad dag.
Dvs att det har varit asjobbigt att jobba.
Men krigaren som man är så biter man ihop ändå.


Lite små tankar, då! Ska vi köra en sån ist?
- Jag älskar mitt folk som jag jobbar med, några mer än dom andra. Bästaste ever.
- Jag hade asjävla roligt i helgen, Mysmalin och Elin är bäst.
- På tal om Elin, ni skulle sett hur full hon var i lördags. Höhö.
- Det är roligare att laga vegetarisk mat, mycket mer färger och sånt. Jag gillar färger.
- Fyllesms, när ska jag lära mig? SLUTA!
- Jag drar ut på det här inlägget så jag ska slippa diska och plocka undan tvätten från igår.
- Kommer inte på nå mer.


FAKK.
Städar väl upp här ist då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0