You make me..

Man blir trött av att baka.
Är ni intresserade? Jag har gjort knäck, chilitryffel, kola, kokostoppar och sånt trams.
Mest för att min fina vän Maddus fyller år i morgon och jag hade ingen annan idé att ge henne något än hemmagjort godis. Plus en stor och fin bukett med liljor. För sånt gillar ju tjejer, som ni nu vet.

I natt läste jag ut boken som jag fick av mamma.
Jag somnade 5 i morse, länge sedan man var så oansvarig.
Men nu är det gjort!
And there´s nothing you can do about it.


Vi hoppas snabbt vidare till en annan tanke! Idag känner jag mig som farmor.
Hade hon sett min nu så skulle hon kunna tro att hon tittade i en spegel (och dra tiden bakåt 60 år).
Dels för att jag har hennes kläder på mig men också för att vi är lite lika varandra ibland.
Så nu vet ni det också, kära bloggrapers.


Med det sagt, lämnar jag nu er ensama åt ert öde.
Rätt åt er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0