Me, me, me, me, me, me osv.




Det är min blogg så jag gör som jag vill. Jag ska prata om mig själv tills jag inte kommer på något mer.


Jag gör i detta nu allt möjligt för att inte börja läsa "kvinnopolitiska nyckeltexter", idag är det tråkigt att plugga, det är tråkigt med allt idag.
Jag vägrar duscha, diska, städa eller ta mig på något annat än de här äckliga mjukisbyxor och sovtröja.


Jag lyssnar på Skönheten och Odjuret på Spotify, alla låtar från filmen. FYFAN, vilket jävla bra film!


Det här med att sluta snusa är så in i helvete svårt, så jag blir galen! Vissa dagar, som denna, är jag så sugen på snus att det gör ont i hjärtat.
Jag vill gärna inte köpa nå nikotin, för då har man ju inte slutat.


Jag har inte öppnat min mattebok på två veckor ungefär. Det är svårt, tråkigt och framförallt tråkigt. Ska gå på mattestugan som dom har på skolan. Men det är också tråkigt.


Jag blir lite sur när käresta spenderar hela kvällen framför datorn och spelar något spel som han SUGER på, han lever inte ens i 2 minuter innan han blir mördad av nån random snubbe. Varför vill man spela då? Det är roligare att vara med mig, sådetså.




Min hund kissade i soffan i helgen, helt otippat och out of the blue. Dumma jävla hund.


Jag funderar starkt på att ta ett lån så jag kan ut och åka lite i världen. Detta är på fullaste allvar. Jag är jävligt less på att gå runt i dryga Stockholm och inte göra något kul. Tågluffa eller nå runt om överallt. Fan vad värt!


Senaste veckorna så har jag gått runt och funderat på när jag ska bli moster. Det är nämligen så att det verkar som om min syster (längst till höger bilden ovan) har gått och blivit lite vuxen. Man blir ju orolig för fan!


Ibland (läs: jämt) så vill jag att allt ska handla om mig. Alla ska tänka på mig hela tiden. Alla ska vilja ta hand om mig och tycka att jag är asbäst.


Jag har en nervskada i handleden och inflammation i armen, och det gör sjukligt ont ibland.


Jag räknar hur många månader jag har varit tillsammans med min käresta och längtar tills det gått ett år, för då är det ett ganska vuxet förhållande.

Jag vill nästan mer än allt vara hemmafru. Jag vill gå runt i små yppiga kjolar, som dom hade på 50-talet, baka och ta hand om hemmet varje dag. Jag skiter i alla jävla feminister. Fyfan, vilken dröm.


Några av mina favoritfilmer är, Skönheten och Odjuret, The Grinch, Dagboken, Finding Neverland. Äeh, alla Disney och alla med Johnny Depp.


Jag är stört kär i Stephen King, jag har numera alla böcker och läser dom om och om igen. Skulle jag träffa honom så skulle mitt liv kännas fulländat.


En gång hade jag en tanke, att om jag blir gravid, med käresta självklart, så kan inte han lämna mig - utan han måste vara med mig resten av livet.
Kan man tänka så?


Jag saknar livet i Bollnäs ibland. Speciellt sommaren. Så jävla skönt att sitta på en gräsmatta och äta pizza med Mysan och Elin en sommarkväll. Jävligt värt.


Jag har en favoritbok, Jane Eyre, som jag läser två gånger om året och har gjort det sedan jag gick i sjuan. Nästa månad ska vi skriva analys om den för skolan. KUNG!

På tal om kung, jag funderar på att döpa om mig till Johanna King. Helt seriöst.





Jag vill gå och se Baseballs när dom kommer hit till sthlm. Undrar när dom kommer.


Funderar på om jag ska fortsätta med det här eller om jag ska rycka upp mig och göra nå nytta?


Funderar även på om jag någonsin kommer få ett jobb. Jag söker jobb som en jävla fitta men verkar aldrig nå något. Detta är sjukligt irriterande och jag vill inte vara fattig. Jag vill ha massa pengar.


Jag vill sy alla mina kläder. Men tyg är för dyrt och vår symaskin är trasig, den duger bara till att sy gardiner, vilket jag ska göra denna vecka.


Jag har en förkärlek till loppis och alla second hand, dock inte alla dom där dyra jävla butikerna.


Nördar, åh, vad jag älskar nördar.


Jag tycker det är sexigt med folk som kan. Skit samma vad det är, bara det är något man är grym på.


Min käresta är så JÄVLA söt när han broderar eller läser, jag har bild på båda, men då han tycker om att vara anonym så får ni inte se det.




Ibland, som nu, så tänker jag på mina kompisar och får ont i hjärtat för jag tycker om dom så mycket.


Jag skulle vilja gå ner tio kg genom att bara sitta här vid datorn nu. Skulle vara skönt och lämpligt.


Känner att Roskilde kommer att äga i sommar. Det kommer bli så JÄVLA rätt.


Jag brukar göra mig extrafin vissa dagar, för att det är kul bara. Typ, så att min käresta ska bli jättekär i mig när han kommer hem från jobbet. Ofta han blir det, bara för att jag har klänning och fixa håret.


Jag dansar nästan alltid när jag är ensam, verkligen dansar, typ salsa och sånt.


Nu får det vara nog.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0