Min pussmun.

Jag har nu kommit över ångesten över min matteläxa.
Pratade med fröken, som man så fint kan säga, igår och hon är hur söt som helst - så jag fick ngåra dagar på mig att göra om läxan, och med denna gång med rätt inställning på miniräknaren.
Nu går det hur bra som helst att räkna! Det är till och med lite roligt.
Det, ni!

Nu är jag fokuserad på att göra slutuppgiften i litteraturen.
Det är ju jävligt roligt att det är bara massa snillen som har pluggat litteratur och genus i minimum 16 år innan dom drog den här kursen. Så jag kommer känna mig i sånt jävla underläge som aldrig förr!

Men nu blir det finbesök av Anna och Johan!
Trevligt.
Dock mindre trevligt att käresta är inställd på "ensamtid".
Han gick och la sig och sov i badet en timme nyss. Så har en känsla av att han kommer vara mindre social ikväll.
Men det är så det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0