Nyckeltext.

Höhöö, jag glömde bort att jag hade en blogg ett tag.
Lika bra det, för det är väl ingen som bryr sig speciellt angående mina orelevanta inlägg.

HELGEN, då!
Fredagen började med mys som fan, vi drack massa och åt gott. Trevligt.
Lördagen, typ samma som fredagen fast vi drack inget. Kikade på filmer och gosade massa.
Söndagen, åkte iväg till kärestas bror för att låna bilen, kom dit så hade han låst in nyckeln i bilen. Dumma jävel. Käresta blev sur, något som han aldrig annars är, förutom på mig efter ett besök på Tranan. heh. Satte oss på tuben för att åka hem, så ringde hans dumma bror och sa att dom hade hittat extranyckeln.
Anyway, det blev ett besök till Ikea. Vilket min käresta betalade, och jag är förundrad! Jag skulle betala, eller åtminstonde hälften, men det fick jag inte.
Svinhärligt.

Och i natt har jag drömt mardrömmar om att käresta hatar mig.

Kul inlägg, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0