Oh my.

Det är lite småroligt att jag sitter här hemma om dagarna och söker jobb som en jävla idiot, men får inte höra något tillbaka och på tisdag ska jag på arbetsintervju till ett jobb som jag inte ens har sökt!
Är inte det lite roligt?
Jävligt roligt tycker jag.

Men vill ni höra något annat, att vi blir av med lägenheten.
Det är ju mindre roligt.
Man står som lite lamslagen och vet inte redigt vad man ska göra.
Chans till jobb - men ingen lägenhet.

Jag skulle vilja flytta till Göteborg, men jag tror käresta vill flytta hem till Bollnäs.
Kanske ska ringa farmor och fråga om jag får bunka på hennes soffa ett tag?
Eller fråga Jolly om hon delar med sig med lite av sin plats i hundhuset i Målda?

Det är bra att det alltid finns alternativ.

Kommentarer
Postat av: Babbo

Flytta hem och öppna ett Café i Byn vettja! Det behövs ett fik dit ungdomar kan gå.

2010-02-06 @ 12:43:11
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0