Onsdag, va?

Som arbetslös har man ju inte den blekaste jävla aning om vilket datum det är.
Det enda jag vet är att min, jävla, lön kommer på måndag ist för på fredag som hade jag hoppats och trott på. Så det blir alltså ingen klippning för min del. Inte heller blir det något supandes verkar det som.
Man skulle alldeles haft lite pengar nu.


Jag skrev ju om att moment 1 i litteraturen skulle vara inne idag.
Det var en lögn.
Det var helt fel.
Men nu är jag klar iaf. Det är ju jävligt skönt att ha det gjort.

Och ja, jag är numera anställd hos Telia.
Skönt med jobb. Eller?
Chefen skrämde mig som fan, så jag känner mig lite off.
Men skitsamma, nu har jag en inkomst iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0