Freeedag <3

HÖRRNI! Det är "korvfest" ikväll.
Alltså, är det kärestas alla kompisar, och jag.
Är jag missplacerad eller har jag det bra?
Är jag på en fest med massa killar och mitt gamla lammkött är här?
Ja, rätt på alla svar är ja!
Frågade ni er själv om jag hade druckigt massa jävla vin, så är svaret också JA.
Frågade ni er själva om jag inte riktigt är med i gänger så jag måste sitta och blogga för att ha något att göra är svaret också JA.

Nu kom käresta och pratade lite med mig; och han är ju inte den där människan som är up to date, så att säga, så han är emot bloggandet och allt det här med att lägga ut sin själ på nätet; som han så fint säger. Så då måste man stänga ner sidan FORT som fan och låtsas som ingenting. Jag var lite sen på det här, och han upptäckte mig. DUMT, ja. MEN! Festen forstätter. Felstavat och skit.

I DONT CARE!
Nu; jag ska försöka smälta in i deras testosteron-gäng och må bra.
Trevlig fredag på er alla!



För att jag och Peo satt och tittade och analyserade den här bilden tidigare ikväll.

SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0