Hujedamig.

Vet ni vad? Jag har inte tid att sitta här egentligen, för jag har struntat i att läsa min litteratur i tre dagar nu, så egentligen ska jag läsa 7 böcker idag för att komma i kapp. Men ist så har jag sorterat våran "pås-låda", vad i helvete? Sedan har jag bakat bröd och varit och handlat. Inte produktiv. Inte duktig. Inte bra.

Helgen är över och det med besked! (vet inte varför jag skrev så)
Utgången var rolig, men det sluade med att jag blev så otroligt förbannad att jag bestämde mig för att promenera runt i Bollnäs tills bussen till Edsbyn gick, alltså från 3.00-9.15. Jag var SÅ sur.
Det slutade iaf med att käresta kom och hämtade mig med taxi efter en promenad på två timmar. Då blev det tysnad och lite tjafs.
Typiskt mig.
Men innan dess var det roligt! Så tack till Annsingen och Johanna för en rolig kväll.
Inte tack till mina skor som jag fortfarande har ont i fötterna av.

Nu måste jag försöka slita mig och läsa dryga jävla Milton - ett förlorat paradis.
Senare återkommer jag med en analys om den kurs som jag läser.
Jag är mycket upprörd över det, och ni får så lov att lyssna när jag pratar om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0