Nu ska ni få höra!

Jag brukar nämna ordet helvetesdag ibland, det är ju självklart då allt går fel. Min helvetesdag var igår.


Jag låste ut mig själv ur lägenheten, omkring 14.00, hade inga skor, ingen jacka, ingen mobil eller nyckel. Så jag fick så lov att sitta nere i tvättstugan till käresta kom hem vid 16.20. Jag satt alltså och sjöng skottska folkvisor, eller visor, en jävla visa om och om igen. Den är bra.


Jag gick till skolan, fick reda på att dom hade skrivit fel på hemsidan, så det är helt på distans utan kursen. Matte D på tre månader utan lektioner, hur tror ni det går? Förtrösta ej! För man får byta, till undervisning tre dagar i veckan, men då ska man klara hela kursen på en månad. Vad är det för jävla skit?! Vem tror dom att jag är?


Sedan sa dom även att man inte skulle betala in avgiften, som det var så jävla viktigt att man gjorde innan kursstars, för det behövde man inte om man pluggade distans. Och om man nu mot all förmodan hade gjort som det stod skrivet att man skulle göra så fick man inte pengarna tillbaka.

 

Nämnde jag att tvättmaskinen gick sönder också, så jag fick lägga ut allt på golvet så det fick lufttorka?


Ibland är livet för härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0