Ur Johannas leverne.

Produktiv som fan idag!
Jag har tvättat all jävla tvätt som vi har samtal på oss under två veckor, vilket är skitmycket.
Då skulle självklart tvättmaskinen krångla, igen, så det blev inte redigt tvättat. Ohärligt.
Sedan har jag städat lägenheten, dvs att jag har sopat, moppat, plockat, diskat och skurat.
Så nu jäääävlar är det skinande rent här hemma!
Jag har även gjort massa matlådor, så käresta har något att äta på lunchen.
Är inte jag underbar?
Jo.

Jag håller även på att läsa min bok för kursen, den är lika tråkig som alla andra, så det är lite av en misär att läsa den. Men, måste man så måste man.

Min jävla hand gör sjukligt ont idag.
Stod och smågrinade lite medan jag diskade för det gjorde så ont.
Störande och mycket opraktiskt.
Käka lite knark så kanske det går över.

Tillbaka till min skitbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0