HEY YAH!

Såja, fuckers.
Ni är ju så blyga och våldtäktsaktiga så ni bryr er väl inte så mycket ändå om hur/vad/när jag skriver.
Right?

Saker har hänt, mina vänner.
Bra och dåliga. Pinsamma och kanske inte så genomtänkta saker.
Men ska nån göra nått så är det väl lika bra att det är jag?
Avskedsfest för chefen, hur kul som helst. Utgång med arbetskollegor.
Lätt bästa folket som jag jobbar med.
Mys på Söder med Maddus.
Mys på söder med Nima.
Flytt med sambosar.
Fått en till sambo.
Fått ny chef. Hon äger.
Kollat på söta pojkar. Inte pratat, för sånt vågar jag inte.
Pussats med en söt pojke. Sånt vågar jag, iaf när jag är full. Yeeeeh!
Lägg ihop ett och ett på den där listan så har ni svaret på en av grejerna.

Idag åker jag till Bollnäs. Fy. Fan. Vad. Skönt.
ÄG!
Har man jobbat, öppning till stängning, i tolv dagar på raken så är man värd att åka hem till B-town.
Det är yran i helgen. Behöver jag berätta att jag ska svina?
Jag ska pussas med söta pojkar och dricka rom&cola.
Låter bra, va?

Nu så, stressa på Sofia lite så vi kommer iväg nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0