If we ever..

Den här tanken om ett nej är alltid ett nej behövs tydligen inte då man har supermorsa och superfarsa som ställer upp och hjälper till.
Shit.
Är det det som är grejen när man får barn?
Vara tvungen att betala räkningarna åt dom även fast dom är vuxna och har ett eget jobb?
Isf tänker jag inte skaffa barn.
Glöm det.

Dagen har varit dryg, sett utifrån Telia-säljare-perspektivet.
11 timmars jobb, massa svett och många dryga kunder senare är jag helt jävla slut!
Tappade bort huvudet vid 13.00-tiden.
Folket är verkligen tokiga som ska ha det absolut senaste först.
Idioter.
Telefonjäveln kostar 6500 kr och ändå köper dom den på en gång.
Har dom inga räkningar att betala ist.

Jag ska sitta ute i vardagsrummet och hänga själv, för enligt Carro är jag en surfitta.
Så trevligt är det i det här hushållet.

Kommentarer
Postat av: Carro

Puss ;)

2010-07-31 @ 18:30:03
URL: http://carolinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0