Ja, jag sa det.

Ja. Dagen D, eller nå.
Ikväll drar vi iväg. Första stoppet blir nåntingnånting där vi tar färjan över till Tyskland, rättare sagt nånting-staden. Därifrån åker vi igenom Tyskland, nånting, nånting, nånting tills vi är framme i Paris. Där blir vi till den 25, tror jag?, sedan vidare till Amsterdam, där vi ska snöa in oss totalt!
Sedan färjan från Tyskland till Danmark för en kick-ass-festival kallad Roskilde.
Pirrade det till i trosorna/kalsongerna för er?
Tror jag det, för det kommer bli Legend...Wait for it...ARY!

Jag har packat väskan, packat upp den och packat om igen.
Svårt med sådant här.
Har även med mat som ska räcka tills nästa år egentligen.
Passet och biljetten till Roskilde kom jag och tänka på igår, så jävla duktig är jag.
Växla pengar lär jag göra.
Köpa T-sprit, för enligt pappa så går tydligen stormkök på det, och Carro som sa att dom var el-drivna?
SNUS! Lär köpa SNUS. Viktigt skit.

Lär göra massa grejer idag, tänker inte skriva upp det allt, för så pass tråkig är jag ändå inte.

Ska skriva in mitt nya nummer i bloggen så MMS-inläggen från PARIS kommer fram.

See ya, fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0