Kisar och bönor! Tjena för fan.

Idag har jag en fixar-dag. Carro också för den delen.
Jag har fixat ihop lite inför resan, packat min stora jävla ryggsäck, köpt stormkök och 16 paket nudlar, kollat upp hostels i Paris och Amsterdam (150kr/per natt för två pers, BILLIGT).
Carro har köpt presening, stolar och lite småskit som behövs för att vara fräsch.

Vad har jag gjort mer?
Jo, jag har bokat resa till Milano. ITALY, BABY!
Det blir en grym sommar i år.
Jag ska göra precis ALLT som jag vill nu.
Det äger.



Varför envisas ni, jävlar, med att läsa min blogg som mest när man skriver rediga inlägg och slackar när jag bara skickar MMS-inlägg?
Har ni inte insett hur jävla tråkig jag är ännu?
WHY?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0