Målda.

Jag är som bekant hemma i Hälsingland över de närmaste dagarna.
Medan jag är hemma försöker jag trycka in så mycket som möjligt, hjälpa till här hemma så gott jag kan, hälsa på alla djuren (förutom de förgrymmade hästarna), träffa alla mina älskade vänner, äta godaste maten, fixa saker inför flytten, köpa saker som jag och syster kommer att behöva på resan, gå på tranan och kolla på lammkött. Ni vet allt det där viktiga.
Hemma äger!
Idag blir det en sväng in till Bollnäs, träffa Mysan en sväng, leta efter tält, sedan tänkte jag åka hem till Målda igen. Babbo har beställt rabarberpaj av mig, då jag inte tycker om paj ska jag baka kakor till mig.
GÖTTA.
Det var väl allt så länge.
Jag och Systeryster förra sommaren. Snygg som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0