fantastiskt kul.

Ja, nu får ni äran att läsa ett redigt inlägg.
Känn er hedrade. Eller nå.

Dagen började bra, jag kände att det skulle vara ganska roligt att åka till jobbet.
SEN fuckade SL upp gröna linjen, så det blev massa sura miner, mest från mig.
MEN sen när jag kom till jobbet så fick jag reda på att chefen är sjukskriven en vecka. Det betyder alltså att det är lekstuga i Farsta.
Värt.
SEN så tog jag en jävla omväg för att gå hem till mormor för att hämta Hjördan.
Och nu kännner jag att jag lever ett tråkigt liv som sitter hemma och tittar på Dating in the Dark.
Ska vi summera?
Det krävs alltså mer än två grymt bra saker för att jag ska vara nöjd.

Och det är väl inte mer än rätt?
Varför nöja sig?


Hade jag varit både med Rille och MysMalin, så hade jag haft fyra bra saker idag.
Då hade jag varit jävligt nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0