Torsdag idag, va?

Vad jag gör? Sitter och sitter i soffan.
Vad jag borde göra? Plugga matte. Både göra läxan och plugga inför provet nästa vecka.
Om vi säger såhär, provet som är nästa vecka är till sidan 101. Jag är på sidan 16.
Tror ni jag kommer klara det?
Njääeh, va?

Annsingen är här igen! Hon bor här en vecka till.
Mycket trevligt med lite sällskap som inte sitter vid datorn hela kvällen och spelar tråkiga spel.
Däremot så somnar hon 21.00 varje kväll, men det är lite sällskap iaf.

Och jobbet går bra!

Så där, då är ni lite uppdaterade på hur läget är.
Det är ju som lite tråkigt att bara läsa mina MMS-inlägg.
Omväxling till er, mina vänner, som aldrig kommenterar utan bara läser och lämnar mig ensam.
Blogg-våldtäkt, det är vad ni utsätter mig för!
SKÄRPNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0