Blog rapers.

Jag hör att ni frågar vad fan jag håller på med.
Jag sitter i soffan, och här har jag varit hela dagen. Inte ett skit har jag gjort, förutom att gått på toan två gånger och varit ute med hunden.
Jag är ledig idag och hade storslagna planer på saker att göra.
Så som att åka runt i vår äckliga huvudstad för att hitta böcker som behövs för moment 4 till skolan.
Har jag gjort det? Nej.
Ska jag göra det? Ja.
När då, då? I helgen, tänkte jag, är ju ändå ledig då.

Jag hör också att ni frågar hur det gick med lägenheten som jag var och tittade på.
Vi fick den.
Ska bara skicka in lite papper, så är man sedan a girl from the hood.

Jag hör även att ni frågar hur det gick på min livs första dejt.
Joda, jag hade ur all pasta i diskhon, annars så.


Näsvisa jävlar, ni bara kräver och kräver, men inte får jag något tillbaka!
Ge er.




Den här bilden är från 2003. RÄTT så gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0