Hej, kompisar!

Skämta inte med mig om att det går bra nu.
För att ta lite jobbsnack så ligger jag på tioende plats, i hela Sverige, i en säljtävling som T har nu.
Priserna är iPhone 4 och en Macbook. Inte för att jag kommer vinna.
Men 10a i hela Sverige!
Shit, vad jag vill skryta om det här.
Antar att detta räknas som skryt.

Plus reklamfilmen igår, då.
Otippat som fan och riktigt roligt.
Kul att så många gillade den.
Men vem gillar inte mig?
I mean, come on!

Slut som ett riktigt jävla as idag, har krängt grejer så jag ser dubbelt och är slut som människa.
Blir lite mysmiddag med familjen, Carro och Ralle, sedan bio.
MEN FÖRST, försöka att undvika att hjälpa till med att skruva upp hyllorna.
Mehehee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0