Fyllefest.

Gårdagen var jobbig. Minst sagt.
Var iväg på Humlans nyöppning av butiken, jag och Maddus, och snälla som vi är fick vi 20 drinkbiljetter. Vad vi gjorde med dom? Beställde in 19 öl och ett glas rött. Och det var bara mina öl.
Om jag blev full? OM jag blev full.
Snackade med regionschefen, får se om man får sparken efter det.

När de andra drog iväg till caféet så smet jag till tuben.
Åkte in och mötte upp Carro, Nisen och Ralle.
Ett jävla under att dom släppte in mig på baren.
Jag satt och pratade om Carros finne på hakan, tyckte att man kunde hitta den med Telia Navigator, den var stor alltså. Jag tyckte att jag var så jävla rolig att jag var tvungen att säga det fem gånger om. Minst.

Fick sällskap av min husband i natt. Klockan fem.
Klockan ringde 8.00 i morse och jag har mått så jävla bra hela dagen!
Oförskämt bra har jag mått.
Så där så man funderar vad som är fel.

Nu ska jag äta mozzarellapizza med fetaost.
MMMMMMMMMMMM! Bakismat. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0