På´t igen!

Det har blivit bög-inlägg på senaste tiden.
Det är bara för att jag använder Nokia N8 och ha rinte riktigt klurat ut hur man skriver text till inläggen.

För tillfället sitter jag och poppar på min egen (!) spotify, Telia betalar som med allt annat, och äter sojakorv, så JÄVLA gött, och lagar matlådor till resten av veckan.
Så jävla lämpligt och bra att äta likadan matlåda i två veckor.
Billig framförallt.
Sånt tycker jag om.
Billigt alltså.
Inte billiga killar.
Men allt annat billigt.
Bra skit.

Inget nytt på någon front alls.
Mamma sa att hon hellre ville ha en engelskman som svärson. Så nu vet ni det.
Undrar vad babbo föredrar. Engelskman eller smålänning? Han har väl kanske fått avsmak på smålänningar by now. HAHAHAHA. Rolig tjej. Morsan är från småland för er som inte vet.
Så jävla rolig.

Med det sagt så lämnar jag er.
För mycket skitsnack på för liten tid.

TACK, ALLESAMMANS FÖR ATT NI ÄR DÄR!
Damp.

Kommentarer
Postat av: Babbo

Hahahaha, engelsmän är ju lättare att förstå i alla fall :)

2010-10-13 @ 10:04:43
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: Helén

Tycker du ska välja en hälsing jag. Babbo och jag har lärt oss att de är de enda som det är nåt med i alla fall :)) Hö hö hö

2010-10-13 @ 22:42:57
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0