Saker jag vill göra.

Jag vill åka till Skottland och strosa runt, sitta på en bar och dricka öl och lyssna på fina människor som pratar med en fin dialekt.
Jag vill åka till Italien, sitta på en uteservering, äta bruschetta och njuta av det fina livet.
Jag vill sitta vid Eifeltornet och ha en picknick, bara några öl och en god baguette.
Jag vill åka till Afrika och ta del av den magiska naturen. Gå runt på gatorna och bara vara lycklig.
Jag vill gå en bra utbildning så jag får jobba med det jag vill göra.
Jag vill vara med alla personer som jag tycker om och uppskattar.

Jag vill kunna känna den där känslan av uppfylld lycka och nöjdhet när jag är gammal, kunna känna att jag fick ut precis allt av det jag ville ha av livet.


Jag vill göra hemskt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0