You make me.

Dags att leverera något kanske.
Har inte mycket att leverera annat än att min fucking JÄVLA ex-chef suger.
Då hon är ett rikspucko som inte vet hur man gör något riktigt så måste jag nu byta nummer ännu en gång. I all stress runt om med att fixa nytt ab och ringa chefer så fucka jag upp en beställning totalt, lovade därefter kunden att allt var så bra så. Kunden fick mig till och med att skriva under ett papper där det stod "Johanna lovar." Att det var rätt alltså.
Jag ljög.
Jag ljuger.
Jag borde få sparken egentligen.

Någon som är intresserad över mina SMS?
Någon?
Om jag säger att det är från en charmig britt, vill ni veta då?
Jävlar, vad tyst ni blev.
IT´S HOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0